Ostoskori:

0 tuotetta - 0,00 €
Ostoskori on tyhjä.

Tilaus- ja toimitusehdot

Sisällysluettelo

 

Yhteystiedot

Female.fi 

Hakamaantie 20B, 90440 Kempele


Asiakaspalvelu

Avoinna arkisin 09.00 - 16.00.

Sähköpostitse info@female.fi

Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköpostiviesteihin 1-3 arkipäivän kuluessa.

 

Toimitustavat

Yleinen toimitusaika on 2-3 arkipäivää tilauksen vahvistamisesta. Mikäli saatavuudessa on pitempiaikainen katke siitä ilmoitetaan tilausvahvistuksessa.

Osoitteen on oltava virallinen postiosoite puhelinnumerolla varustettuna.

Kuljetusmuodot ovat Matkahuollon Lähellä-paketti tai Jako-paketti.

 

Toimituskulut

Tilaukseen lisätään toimituskulut. Toimituskulut ovat kiinteät:

Posti-paketti 5,90 €

Jako-Paketti 11,90 €


Female.fi pidättää itsellään oikeuden valita edullisin toimitusvaihtoehto kaikissa alennuskampanjoissa,
joissa käytetään alennuskoodeja.


Maksutavat

Verkkokaupassa on useita eri maksuvaihtoehtoja, jotka on tehty palvelemaan juuri asiakkaan tarpeita. Kaikki maksut, ostoskori ja asiakastilin tiedot ovat turvallisia ja SSL -suojattuja.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Maksupalvelun tarjoaja

Paytrail Oyj, 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland

asiakaspalvelu@paytrail.com
Puh. +358 207 181830 (ark 8-19)

 

Palvelun kuvaus

Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Paytrail välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Paytrail:n maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Paytrail:n palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.

 

Klarna Tili 
Joustava erämaksu 
Valitessasi joustavan erämaksun päätät itse, missä tahdissa haluat maksaa ostoksesi (alkaen 1/24 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Tämä tarkoittaa, että 
- saat tilaamasi tuotteet ennen kuin maksat.
- sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi. 
- voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa. 

Voit tarkastella laskuasi ja ilmoittaa mahdollisesta palautuksesta osoitteessa klarna.com 

Kun maksat kuukausittain vähintään 1/24 (kuitenkin aina vähintään 5 EUR), joustavan erämaksun lainakorko on 19,90 %, eikä luotosta veloiteta muita maksuja. Todellinen vuosikorko ja luoton kokonaiskustannus ilmoitetaan verkkokaupan kassalla. 

Klarna lähettää joka kuukauden puolessa välissä kuukausilaskun, jolla ilmoitetaan vähintään maksettava summa. Juuri ennen kuukausilaskun lähettämispäivää tehdyistä ostoksista lähetetään lasku seuraavan kuun puolessa välissä. Mikäli sinulla on samanaikaisesti useita erämaksuja Klarnalla, kaikki ostokset kootaan samalle kuukausilaskulle. 

Voit milloin tahansa vaihtaa pienemmän kuukausierän maksusuunnitelmaan, jolloin maksat kuukausittain vain 1 % jäljellä olevasta velasta. Näin voit tehdä maksamalla kuukausilaskulla ilmoitetun pienemmän vähimmäissumman. Lainakorko on tällöin 22,00 % jäljellä olevalle luotolle. Lisäksi kuukausittain veloitetaan 3,95 €:n käsittelymaksu. Maksat kuitenkin vain yhden käsittelymaksun kuukaudessa riippumatta ostojen määrästä. Esimerkiksi 1000,00 €:n ostokselle, joka maksetaan 12 samansuuruisessa 98,00 €:n kuukausierässä, todellinen vuosikorko on 34,64 %, ja luoton kokonaiskustannus on 1171,00 €. 

Kun haet oikeutta maksaa ostoksesi erissä, haet Klarnalta kertaluottoa. Hakemuksen yhteydessä Klarna tekee luottotietojen tarkistuksen ja hyväksyy hakemuksen lähettämällä luottosopimuksen sähköpostitse (tai kotiosoitteeseesi, mikäli kyseessä on ensimmäinen ostosi tai edellisestä ostosta Klarnalla on kulunut aikaa). 

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma). 

Klarnan luottosopimuksiin sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja. Voit lukea lisätietoa luotosta täältä: Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot


Klarna Lasku 
Klarna-laskun ehdot 
Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa.
- Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty. 
- Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä. 
- Maksuaika on 14 vuorokautta. 
- Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja. 
- Voit maksaa erissä*. 

Voit tarkastella laskuasi ja ilmoittaa mahdollisesta palautuksesta osoitteessa klarna.com 

Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tiettynä ajankohtana tarjottavia vapaa-ajanpalveluja tai vaatimustesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita. 

Elinkeinonharjoittajalle maksuaika on 30 päivää laskun päiväyksestä, jos kassalla näin ilmoitetaan. 

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 2.90 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia. 

Luottokelpoisuuden arviointi 
Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta. 

Henkilötietojen käsitteleminen 
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja. 

* Erämaksumahdollisuus koskee tällä hetkellä vain kuluttaja-asiakkaita. 


Palautusoikeus

Teillä on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus, jota käyttäessänne voitte asioida suoraan kauppiaan kanssa.

 

Tietoa maksutavoista

Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Maksu tilitetään kauppiaalle.

Korttimaksujen osalta Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

 

Takuut ja Palautukset

Kaikille tuotteille on kuluttajasuojalain mukaiset palautusoikeudet. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 0103227277 tai info@female.fi


Tuotepalautukset tulee tehdä aina alkuperäisessä paketissa, huolellisesti pakattuna ja ilman turhia merkintöjä. Palautuksen mukana tulee olla kopio kuitista sekä tilitiedot maksun palautusta varten. Puutteellisesti palautetut tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin. 

Huomioithan, että personoidusti valmistetuilla tuotteilla palautusoikeus on rajoitettu.

 

Rekisteriseloste

Tämä on tietosuojalain mukainen tietosuojaseloste, missä kerrotaan Female.fi:n asiakasrekisterin hallinnasta ja sen käytöstä. Asiakasrekisteri on Female.fi:n omaisuutta, eikä sitä luovuteta kolmansille osapuolille. Kaikki asiakastiedot ovat luottamuksellisia. 


Rekisterinpitäjä

Female.fi / Pekasos Group Oy
Hakamaantie 20B

90440 Kempele 

 

Tietojenkäsittely

Asiakasrekisteriä käytetään verkkokaupan asiakkuuksien hoitamiseen. Kerättävät tiedot ovat nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja henkilötunnus. Lisäksi asiakasrekisteriin voidaan tallentaa tarkentavia tietoja, jotka parantavat asiakkuuden hoitoa ja hallintaa, kuten ostohistoria. Kaikki rekisteriä käyttävät henkilöt on koulutettu rekisterin käyttöön ja he kirjautuvat hallintaohjelmaan käyttäjänimellä ja salasanalla. Asiakkaat ylläpitävät omia yhteystietoja verkkosivujen kautta tai muuten asioimalla asiakaspalvelun kanssa. Sivuston ostoskori ja maksutapahtumat ovat SSL-suojattuja (mm. pankkien ja muiden rahoituslaitosten käyttämä korkea suojaustaso). Female.fi voi myös päivittää asiakasrekisterin väestörekisterin kautta.

 

Tietojen luovuttaminen

Female.fi ei luovuta asiakasrekisteriä kolmansille osapuolille satunnaisesti, eikä säännöllisesti.


Rekisterin käyttötarkoitus

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja velvoittamissa rajoissa asiakassuhteen hoitamiseen, hallintaan ja kehittämiseen, analysointiin, tilastointiin sekä tilaajaluettelotuotteiden ja tietopalveluiden tuottamiseen, tarjoamiseen ja kehittämiseen. Rekisterin sisältämiä asiakastietoja voidaan käyttää rekisterinpitäjän ja sen kanssa samaan konserniin kuuluvien yhtiöiden ja näiden yhteistyökumppanien markkinointiin, markkinatutkimuksiin sekä markkinointikilpailujen järjestämiseen luovuttamatta henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin ilmoittamalla siitä verkkokaupalle sähköisesti osoitteeseen info@female.fi. Asiakkaalla on oikeus vaatia verkkokaupan julkaisemissa tilaajaluetteloissa olevien henkilötietojensa korjaamista, muuttamista tai poistamista sähköisen viestinnän tietosuojalain mukaisesti ilmoittamalla siitä asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen info@female.fi.

 

Tietojen tarkastus, korjaus ja käytön rajoittaminen

Jokainen asiakas voi tarkastaa, korjata tai rajoittaa omien tietojen käyttöä kirjautumalla verkkokaupan asiakastilille. Muita tarkastuskeinoja on lähettää postitse rekisteriotepyyntö, jonka liitteenä tulee olla kuvallinen henkilötodistus. Sähköpostilla ja puhelimitse voidaan korjata rekisterissä olevia tietoja tai rajoittaa niiden käyttöä.

Tarkempi rekisteriseloste

Hetkinen...